четвер, 14 листопада 2013 р.

Четвер 14. 11. 2013

Сьогодні я відвідала уроки з німецької мови та інформатики.

Німецька мова.

Урок німецької мови ми відвідали у з класі. На уроці німецької мови вчителька познайомила мене з календарним плануванням, підручником та зошитом, за якими навчаються діти, а також ознайомила нас з орієнтовною структурою уроку. Урок проведений вчителько був цікавий та насичений різноманітними цікавими вправами , завданнями та наочністю, яка мотивувала дітей до навчання. Діти уважно слухали  вчительку, були активними на уроці, задавали запитання. Урок мені  сподобався.

Інформатика. 
Після уроку німецької мови я відвідала урок інформатики, який проводила моя одногорупниця Петрик Марія у 2-В класі. Я уважно спостерігала за уроком, аналізувала його, спостерігала за поведінкою дітей на уроці. На мою думку, урок вдався, тому що був насичений завданнями та цікавий. Проблема тільки в тому, що в  класі мала кількість комп'ютерів (дітей у підгрупі 12, а комп'ютерів 7), але  це не спричинило труднощів при проведенні уроку, тому що дітей посадили по 2 за комп'ютер. Наступні уроки Марія проведе ще краще, оскільки це перший урок і ще не знала дітей.

1 коментар:

  1. Кажуть, що збоку видніше...
    Врахуйте побачене в організації і проведенні власного уроку

    ВідповістиВидалити